برگزاری اولین یادواره شهدای روستای خانیک

به یاری خداوند اولین یادواره شش شهید روستای خانیک شامگاه دوشنبه ۱۳۹۱/۶/۶ در مسجد چهارده معصوم (ع) خانیک برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام محمدرضا بابای ماهانی‌نژاد صبح امروز در نخستین یادواره شهدای روستای خانیک شهرستان فردوس اظهار کرد: باید به سمت برنامه چشم‌انداز ۲۰ ساله حرکت کنیم تا به موفقیت نهای دست یابیم.

وی با مقایسه وضعیت ایران اسلامی در گذشته و حال افزود: هنوز به همه اهداف انقلاب اسلامی دست پیدا نکرده‌ایم و باید با توان بیشتری حرکت کنیم.

امام جمعه فردوس موقعیت ایران را در سطح جهان ممتاز دانست و تصریح کرد: آمریکای‌ها در تلاش بودند که از ورود مقامات خارجی به اجلاس غیرمتعهدها جلوگیری کنند اما در این توطئه نیز شکست خوردند که این نتیجه رشادت‌ شهدا بود.

بابای ماهانی‌نژاد جهاد را مایه عزت انسان‌ها دانست و یادآور شد: ایران اسلامی به برکت اسلام در ولایت و شهادت حرف نخست جهان را می‌زند که البته نباید به این اندازه اکتفا کنیم.

امام جمعه فردوس گفت: شهدای انقلاب اسلامی حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و امروز باید به پاسداشت رشادت‌های شهدا با تمام وجود همراه ولایت باشیم.

رئیس شورای اسلامی روستای خانیک نیز گفت: در طول جنگ تحمیلی ۴۰ درصد مردم روستاها در جبهه‌های جنگ حضور یافتند و امروز نیز مردم ایران اسلامی در کمک به عتبات عالیات و موقوفات سرآمد هستند.

ابراهیم حقیقی افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا از وظایف همگان است و نخستین یادواره شهدای روستای خانیک نیز به یاد شش تن از شهدای این روستا برگزار و از مقام رفیع آنان تجلیل می‌شود.

آولین یادواره شهدای روستای خانیک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *