گردهمایی روحانیون طرح هجرت در خانیک

گردهمایی ماهیانه روحانیون طرح هجرت بلند مدت شهرستانهای فردوس،سرایان در روستای خانیک از توابع شهرستان فردوس برگزارشد. چهارشنبه، ۳۰ شهریور۱۳۹۰

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی  شهرستان فردوس حجت الاسلام خسروی  نماینده طرح هجرت خراسان جنوبی به بیان  وظایف وبرنامه های روحانیون طرح هجرت در  روستاها پرداخت.

وی همچنین با حضور در مسجد و جمع مردم  خانیک گفت : وجود روحانی در میان مردم بمنزله  یک چراغ است که مردم برای رهایی از خطرات و  تاریکیهاوضلالتها به او مراجعه می کنند.

حجت الاسلام خسروی با اشاره به فرمایش  امام  راحل(ره) که فرمودند: روحانیون طبیبان  کشورند گفت : همانطور که جسم شما نیاز به  طبیب دارد روح شما هم در مواجهه با امراض  دینی نیاز به طبیب دارد.

همچنین حجت الاسلام مرادی مسئول اداره تبلیغات اسلامی فردوس در جمع روحانیون طرح هجرت، نقش روحانیت رادر ترویج معارف عمیق وزیبای دین بسیار تاثیر گزار خواند .

وی با تاکید بر تحکیم بنیان خانواده ها گفت : با توجه به عنایت و تاکیدات خاص وحی بر ایجاد و ثبات بخشی نظام خانواده و سامان یابی روابط اعضای خانواده بویژه همسران و نیز نقش روشن مبلغین در این حوزه می طلبد روحانیون و مبلغین گرامی با آگاهی کامل در مبانی نظری و تجربی نسبت به تبیین حقایق لازم اقدام نمایند.

همچنین در این جلسه روحانیون به بیان گزارشی از فعالیتهای خود در روستاها وبیان مشکلات خود پرداختند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *