شماره حساب قنات خانیک جهت واریزی بدهی قبلی برخی از مالکین

در ادامه جلسات مربوط به قنات جمعه شب مورخ ۲۴ فروردین۱۳۹۷ جلسه ای با حضور شورای اسلامی ، دهیار و نمایندگان مالکین در محل مسجد برگزار گردید. و پیرامون مشکلات موجود در قنات و ضرورت باز گشایی لوله انتقال آب از مظهر قنات تا استخر مقرر گردید افرادی که بدهی مراحل قبل را نپرداخته اند هر چه سریعتر در این خصوص اقدام کنند تا امکان هزینه آن در باز کردن لوله و مرمت جوی اصلی انتقال آب فراهم گردد.

لذا بدهکاران نسبت به پرداخت مبلغ بدهی که در مرحله چهارم به ازای هر دقیقه ۵۰۰۰تومان می باشد به حساب قنات اصلی خانیک در پست بانک به شماره ۵۵۰۳۴۹۳۳۷۱۲۹۰۳٫۱۲ و تحویل فیش واریزی به دهیار محترم اقدام نمایند تا بیش از این مدیون مالکین خوش حسابی که بیش از دو سال است سهم خود را پرداخت کرده اند نباشند.

ضمنا مقرر گردید لیست بدهکاران جهت پیگیری و مطالبه بدهی در اختیار دهیاری قرار گیرد.

 

 

 

با توجه به مصوبه جلسه مالکین در تاریخ ۶/۱/۹۴ و نتیجه نظرسنجی پیامکی مقرر گردید هزینه احداث گالری چاه قنات توسط خود مالکین پرداخت گردد. لذا به منظور تسریع ذر انجام کار مالکین محترم  نسبت به پرداخت سهم هزینه خود به ازای هر دقیقه هشت هزار تومان تا پایان اردیبهشت ماه اقدام نمایند .

ضمناً با توجه به گروه بندی جدید افراد می توانند اعضای گروه خود را انتخاب و فیش های واریز شده را تا سقف ۲۴ ساعت برای هر گروه تحویل نماینده قنات بدهند.

شماره حساب قنات اصلی خانیک  پست بانک

۵۵۰۳۴۹۳۳۷۱۲۹۰۳٫۱۲

شبا  IR53 0210 0055 0349 3371 2903 12

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *